Subject: LC3460 Pühajärve rannapargi laadimistaristu elektrivarustus, Otepää linn, Otepää vald, Valga maakond
From: "Rebane, Karl-Magnus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 14:31:57 +0200

Tere!

Saadan Teile kooskõlastuseks LC3460 asendiplaani.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.